Odwiedziło nas:
Dodano: 05.03.19 13:29
Dzięki zaangażowaniu organizatora, Pawła Kosmali oraz pozytywnemu odbiorowi uczestników konferencja ta urosła do miana wielkiej imprezy w małym mieście, a sama
Kolbuszowa zyskała miano stolicy marketingu internetowego na podkarpaciu.
Kolbuszowa 2.0 - Prelegenci
Tym razem całe wydarzenie utrzymane było w luźnej, barcampowiej atmosferze, o czym świadczyła sama nazwa tej edycji “O internetach przy piwie”. Założenie było takie, że tym
razem konferencja ma mieć nieco mniejszy wymiar… tymczasem udział wzięło w niej niemal 100 osób głodnych wiedzy z zakresu SEO, analityki internetowej i link buildingu.
Swoje prelekcje wygłosiło pięcioro prelegentów.
Artur Pajkert , z linuxcom.pl
przedstawił prelekcję o tajemniczym temacie “Hakowanie umysłów”. Nakreślił, jak za pomocą odpowiednio skonstruowanych komunikatów wpływać na
odbiorców naszej strony internetowej, czy maili. Wiedza ta z pewnością znajdzie zastosowanie w marketingu.
Kolejnym prelegentem był Łukasz Suchy, doświadczony specjalista SEO z DevaGroup .
Opowiedział jakie działania warto podjąć, aby SEO było naprawdę skuteczne. Doradził, że warto zrobić plan i zająć się tematem optymalizacji z każdej możliwej strony aby osiągnąć
jak najlepsze wyniki.
O czatbotach opowiedział Paweł Szczyrek z IdeoForce .
Okazuje się, że czatboty stają się wszechobecne, a co za tym idzie coraz bardziej wyspecjalizowane. Wykorzystują możliwość personalizacji, co przekonuje użytkowników. Paweł opisał ich rodzaje i zaprezentował możliwości.
Kto zaczął interesować się pozycjonowaniem stron, ten wie jak ważne jest pozyskiwanie linków. Szerzej o tym temacie opowiedział
Michał Suski, współtwórca narzędzia SurferSEO .
Wyjaśnił jakie linki są wartościowe, a jakie nie i przedstawił przykładowe strategie na pozyskiwanie linków do strony.
Ostatnim prelegentem był
Łukasz Kołodziejczyk, specjalista SEO z Onet.pl.
Zajął się on tematem analityki internetowej. Pokazał, że warto skupić się na potrzebach użytkownika i jego celach aby planować skuteczne działania marketingowe.
Konferencje Kolbuszowa 2.0 zawsze cechowała świetna atmosfera. Ta edycja jest szczególna. Zawiązały się nowe znajomości i zewsząd było słychać dyskusje na temat
marketingu internetowego. Kolbuszowa 2.0 znów dała o sobie znać w internetach!
Zobacz również: