Odwiedziło nas:
Dodano: 09.06.2014
Źródło: Agencja TVN
Warszawa. Kiedyś prościej było zbudować markę, dziś trzeba w konsumentach wzbudzić emocje - uznali zgodnie uczestnicy debaty "To, co stałe, musi się zmieniać -- czyli jak marki nadążają za trendami w zachowanych konsumentów". Odbyła się ona w związku z wydaniem albumu "101 marek, które musisz znać" - trzeciej publikacji z tej serii wydanej przez Press. - Chodziło nam o pokazanie najważniejszych marek, które były w całości polskim pomysłem i odniosły sukces - wyjaśnia Agata Małkowska-Szozda, dziennikarka miesięcznika "Press". Uczestniczący w debacie przedstawiciele agencji marketingowych, dyrektorzy marketingu dużych firm oraz inne osoby związane z branżą przyznały, że album stanowi swoiste ABC dla adeptów marketingu.
Goście z dużym entuzjazmem wypowiadali się o okazji do wymiany poglądów dotyczących kreowania i prowadzenia marek. - To ciekawa sposobność do tego, żeby porozmawiać, posłuchać interesującej dyskusji i skonfrontować z własnymi poglądami - ocenił Adam Miecznikowski, dyrektor strategii agencji Publicis. - Każdy z nas miał nieco inny punkt widzenia, ale na koniec też trochę racji - podsumowała debatę dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, Małgorzata Lubelska.
Przedstawiciele Pressa zapewniają, że to nie ostatnia publikacja i nie ostatnie spotkanie tego typu. Wcześniej nakładem wydawnictwa ukazały się "101 reklam, które musisz znać" i "101 eventów, które musisz znać".
Zobacz również: