Media Rzeszów

Odwiedziło nas:

praca forum fejs program

AKTUALNOŚCI

Laureaci „Pokaż co potrafisz!” (edycja II) uhonorowani

Dodano: 24.11.14 11:14


akt79694449

Innowacyjność, estetyka wykonania, możliwość zastosowania, funkcjonalność - według tych kryteriów jury konkursu „Pokaż co potrafisz!” wyłoniło trzech zwycięzców spośród 126 nadesłanych prac. Zainteresowanie przedsięwzięciem przerosło poprzednią edycję oraz najśmielsze oczekiwania organizatorów

„Pokaż co potrafisz!” to konkurs skierowany do uczniów i uczennic, którzy rywalizowali


w konstruowaniu autorskich urządzeń, produktów i usług, w ramach projektu „Podkarpacie stawia na zawodowców”, którego celem jest modernizacja oraz podniesienia jakości kształcenia w szkołach zawodowych na Podkarpaciu.


- Konkurs udowodnił jak potężny potencjał drzemie w młodych ludziach uczących się


w szkołach o profilu zawodowym. Dzięki projektowi „Podkarpacie stawia na zawodowców” uczniowie mogą rozwijać swoje pasje i zainteresowania - podsumował drugą edycję konkursu Jerzy Cypryś, wicedyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.


Oto zwycięzcy. Wygrał Łukasz Wielgosz z Zespołu Szkół Elektronicznych w Rzeszowie, ze swoim programowalnym łazikiem sterowanym przez Wi-Fi z kamerą. Miejsce drugie przypadło konstruktorom drona - kolektywowi w składzie Paweł i Damian Węglarz oraz Wojciech Szeliga


z Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku. Na ostatnim stopniu podium stanął Dominik Zdziarski z Zespołu Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy, który jest twórcą MatTrenera– mobilnej aplikacji do nauki matematyki przez zabawę. Najlepsi "zawodowcy" otrzymali tablety i odtwarzacze multimediów. Szkoły, które do konkursu wystawiły największą ilość prac, zyskały atrakcyjny sprzęt multimedialny. W tej kategorii bezkonkurencyjny okazał się Zespół Szkół


nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Łańcucie.



Fot. Zdobywcy drugiej nagrody w konkursie „Pokaż co potrafisz” – kolektyw z Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku oraz ich dron


Zobacz również: