Odwiedziło nas:
Dodano: 25.11.2014
Źródło: Instytut Lotnictwa
Warszawa. Kolejny dzień piątego Europejskiego Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych skupił się na tematyce związanej z promocją i komunikacją. Oprócz sesji plenarnych swoje publikacje związane z marketingiem i zarządzaniem zaprezentowały wydawnictwa akademickie. Stoiska wystawiło także Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Narodowe Centrum Nauki i Index Copernicus.
- Naukowcy powinni kontaktować się z przedsiębiorcami. Taka współpraca zwiększa innowacyjność polskiej gospodarki - mówi dr Marzena Feldy z Ośrodka Przetwarzania Informacji Państwowego Instytutu Badawczego. Jej zdaniem w nawiązywaniu relacji z biznesem niezbędne są bezpośrednie kontakty oraz udział i wystąpienia na sympozjach z udziałem przedsiębiorców. V Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych odbyło się w Warszawie w dniach 20-21 listopada w Instytucie Lotnictwa w Warszawie. Oprócz sesji plenarnych swoje publikacje związane z marketingiem i zarządzaniem zaprezentowały wydawnictwa akademickie. Stoiska wystawiło także Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Narodowe Centrum Nauki i Index Copernicus.
Zobacz również: